SERVICII DE ÎNFIINȚARE DE SEDII ÎN STRĂINĂTATE

Asigurăm înregistrare de sedii în 64 de țări.

Cele mai căutate servicii în cazul cumpărării unei societăți ready-made sau a stabilirii uneia noi sunt serviciile de înregistrare a sediilor. Găsirea sediului principal cu adresa oficială de corespondență este un prim pas pentru viitorul afacerii.


Majoritatea antreprenorilor debutanți preferă din motive personale să nu își înregistreze firma la adresa de domiciliu. Fie că este vorba de un spațiu de birouri, un imobil sau un apartament, este preferabil ca anonimatul și viața privată să fie respectate de la bun început.


Odată ce există sediul societății, este întrunită prima condiție pentru înregistrarea societății, serviciu pe care ne bucurăm să vi-l asigurăm. Dacă vă gândiți să cumpărați sau să înființați o societate, noi vă putem îndeplini dorința, furnizându-vă o adresă de prestigiu pentru sediu.

Adresele noastre sunt prestigioase și nu vor fi niciodată subsoluri, încăperi goale sau spații neadecvate.

Acestea trebuie evitate, pentru că riscați atât amenzi, cât și neplăceri precum radierea societății din Registrul Comerțului sau anularea returnării TVA-ului.


La adresă trebuie să existe o cutie poștală, iar corespondența trebuie să fie primită acolo, altfel vă expuneți, din nou, la amenzi.



O societate de specialitate ca a noastră vă poate asigura un sediu într-o locație de bună calitate, într-o clădire de apartamente sau în alt spațiu non-rezidențial, încadrat ca spațiu comercial, unde să vă fie preluată corespondența, astfel încât să vă ușureze sarcina de a furniza un sediu înregistrat.

Există foarte puține cheltuieli.

Economisiți la chirie, utilități și internet. Economisiți și banii pentru echipamentele de birou și pentru asigurarea biroului. Nu va fi necesar să angajați personal.

În plus, scăpați de sarcinile administrative care implică declarații către autorități, necesitând acordul proprietarului plus o mulțime de documente și confirmări.

Timpul dumneavoastră este prețios.
Noi avem o SOLUȚIE simplă!

Vă oferim locații exclusive la prețuri avantajoase, care presupun:

Stabilirea legală a sediului înregistrat al companiei

Preluarea și protejarea legală a documentelor

O bună primire a clienților și oaspeților dumneavoastră la recepție în timpul programului biroului virtual

De ce cu noi?

Fiindcă suntem specialiști, iar toate propunerile noastre sunt bazate pe experiență

Garantăm abordarea propusă

Vă respectăm opțiunile, viața privată și confidențialitatea

Suntem antreprenori, dar înainte de toate suntem oameni, la fel ca dumneavoastră!

Avem certificat MLR

Money Laundering Regulations

Operăm cu asigurări de răspundere civilă profesională

10.000.000 GBP

Sunați-ne sau scrieți-ne!

Înainte de-a lua o decizie finală privind societatea sau viața dumnavoastră, nu ezitați să ne cereți o oră de consultanță. Vă așteptăm la birourile noastre. Veți pleca de la noi plini de încredere și fără așteptări nefondate.

    >